Gratis SigmaPearl Cleaner bij 10 liter SigmaPearl Clean Matt

  • Particulier
  • Zakelijk
menu
0

Advies

Klantenservice

Vakkundig advies door de verfexperts van Verfwinkel.nl

Naast scherpe prijzenen een snelle levering, is gratis verfadvies en begeleiding een belangrijk onderdeel van het uitgebreide servicepakket van Verfwinkel.nl. Onze adviezen zijn gebaseerd op jarenlange professionele ervaring in de verfbranche. Nieuwe verftoepassingen volgen elkaar snel op en alle verfmerken brengen continu producten op de markt met meer mogelijkheden en specifieke voordelen. De medewerkers van de verfwinkel.nl zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en beantwoorden al je vragen met zorgvuldigheid.

Contact met Verfwinkel.nl

Wil je weten wanneer je bestelling geleverd wordt? 
Twijfel je over een bepaald product of wil je graag weten hoe je een product moet verwerken?
heb je verfadvies nodig?

In verband met de drukte kan het zijn dat we telefonisch niet meteen bereikbaar zijnWe willen je dan ook vragen om in dat geval je vraag te mailen naar klantenservice@verfwinkel.nl, onderstaand contactformulier te gebruiken of een bel-me-terug-notitie achter te laten. We nemen dan snel contact met je op!

Kijk ook eens tussen onze veelgestelde vragen en blogs. Wellicht staat daar je vraag al tussen vermeld en heb je nog sneller antwoord op je vraag.

Bedrijfsgegevens:
Verfwinkel.nl  B.V. 
Europaweg 148
5707 CL Helmond

klantenservice@verfwinkel.nl
tel: 085-7823439 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)

KvK 61297526
BTW NL8542.88.995.B.01

Mail ons

Contactgegevens


  • Wil je een foto of bijlage toevoegen? Stuur je bijlage of foto naar klantenservice@verfwinkel.nl

* Verplichte velden

Tevreden kopers
Wil je weten wat anderen vinden van onze klantenservice? Bekijk hier alle klantenbeoordelingen.

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een geleverd product of over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht dan via e-mail aan ons door te geven. Mocht je je klacht liever per post of telefonisch willen doorgeven kan dat uiteraard ook. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze contactgegevens vind je hier.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Verfwinkel.nl bij is aangesloten. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).



Top