Black Friday Week! 10% extra korting op alles met code: BLACK-10

Klantenservice

Klantenservice


Heb je een vraag over het plaatsen van een bestelling of over het uitvoeren van een betaling? Op deze pagina vind je meer informatie


Heb je een vraag over onze bezorgopties of de verzending van een bestelling? Vind hier het antwoord op je vraag


Wil je weten of je je bestelling kan retourneren of hoe je je pakket retourneert? Kijk dan op deze pagina.


Heb je een vraag over je account? We helpen je graag verder

In verband met de drukte kan het zijn dat we telefonisch niet direct bereikbaar zijn. Laat een bel-me-terug-notitie achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. Liever direct antwoord op je vraag? Kijk tussen onze veelgestelde vragen en blogs. Wellicht staat daar je vrag al tussen vermeld. 

Bedrijfsgegevens:
Verfwinkel.nl B.V. 
Varenschut 13
5707 DK Helmond

klantenservice@verfwinkel.nl
tel: 085-7823439 (op werkdagen van 9.30 tot 17.00 uur)

KvK 61297526
BTW NL8542.88.995.B.01

Tevreden kopers
Wil je weten wat anderen vinden van onze klantenservice? Bekijk hier alle klantenbeoordelingen.

Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een geleverd product of overde dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht dan via e-mail aan ons door te geven. Mocht je je klacht liever per post of telefonisch willen doorgeven kan dat uiteraard ook. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze contactgegevens vind je hier.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang jevan ons een bevestiging. Wij zullen je binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Verfwinkel.nl bij is aangesloten.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ( http://ec.europa.eu/consumers/odr/).