• Particulier
  • Zakelijk
menu
0

Bel

Klantenservice

Vakkundig advies
Gratis advies en begeleiding zijn belangrijke onderdelen van het uitgebreide servicepakket van Verfwinkel.nl. Onze adviezen zijn gebaseerd op jarenlange professionele ervaring. Nieuwe verftoepassingen volgen elkaar snel op en alle verfmerken brengen continu producten op de markt met meer mogelijkheden en specifieke voordelen. De medewerkers van de klanterservice zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en beantwoorden al je vragen met zorgvuldigheid.


Klachtafhandeling
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een geleverd product of over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Wij vragen je vriendelijk om jouw klacht dan via e-mail aan ons door te geven. Mocht je je klacht liever per post of telefonisch willen doorgeven kan dat uiteraard ook. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Onze contactgegevens vind je hier.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je  binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Verfwinkel.nl bij is aangesloten. 

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


Tevreden kopers
Wil je weten wat anderen vinden van onze klantenservice? Bekijk hier alle klantenbeoordelingen.

Top