• Grootste assortiment van Nederland
  • Koop online tot 50% goedkoper
  • Vóór 23.59 uur besteld, morgenavond in huis
  • Gratis verzendig vanaf €50 euro (binnen Nederland)

Verzenden en bezorgen

Verzenden en bezorgen bij Verfwinkel.nl

Bij Verfwinkel.nl kun je jouw bestelling 7 dagen per week laten bezorgen door PostNL. Bestel je op werkdagen voor 16.00 uur, dan wordt je pakket nog dezelfde dag verzonden. Heeft je bestelling spoed? Kies dan voor Same Day Delivery met Red je Pakketje (RJP). Dit is mogelijk wanneer je je bestelling plaatst voor 13.30 uur op doordeweekse dagen en voor 12.00 uur op zaterdag. 

  • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

    Bij Verfwinkel.nl kun je kiezen uit twee bezorgopties:

    - Same Day Delivery met Red je Pakketje (RJP): Plaats je je bestelling voor 13.30 uur op een doordeweekse dag of op zaterdag voor 12.00 uur? Dan kun je kiezen voor een spoedlevering op dezelfde dag (mits de producten voorradig zijn). Red je Pakketje levert de bestellingen van maandag tot en met zaterdag tussen 17.00 uur en 22.00 uur. Van Red je Pakketje ontvang je op de dag van bestelling een Track en Trace code van je order. Voor Same Day Delivery met Red je Pakketje betaal je bij een orderwaarde beneden €50,- verzendkosten van € 4,50. 

    LET OP: Bezorgingen naar de Waddeneilanden en België zijn niet mogelijk met Red je Pakketje. 

    - PostNL: Bezorg- of ophaalpunt: op werkdagen voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden.
    Heb je op werkdagen vóór 16:00 uur een bestelling geplaatst, dan ontvang je je bestelling (mits voorradig) de volgende dag. Zodra je bestelling in onze webshop is afgerond en betaald, ontvang je een bevestigingsmail met alle gegevens. Ook van PostNL ontvang je een e-mail met daarin de Track en Trace code van je bestelling.

    LET OP: Bezorgingen naar de Waddeneilanden kunnen een vertraging opleveren.

    PostNL bezorgt iedere dag: ook in het weekend en in de avond. Voor een zondaglevering brengen wij extra kosten in rekening. Dit wordt vermeld in het bestelproces. Je kunt je bestelling ook afhalen bij een PostNL-punt naar keuze. In dit geval ligt je bestelling tot 7 dagen na de gekozen ophaaldatum voor je klaar bij het gekozen PostNL-punt. Lukt het niet om je pakket binnen deze periode af te halen, dan wordt deze teruggestuurd naar Verfwinkel.nl.

    Belangrijke wijziging bezorging PostNL vanaf 16 maart 2020 i.v.m. Corona
    Vanaf 16 maart 2020 tekent de PostNL bezorger (na toestemming van de ontvanger) voor ontvangst. Dit doet PostNL om het contact tussen mensen te minimaliseren. De PostNL bezorger kan de ontvanger vragen om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteert deze in het handtekeningveld.

  • Brengt Verfwinkel.nl bezorgkosten in rekening?

    Pakketten worden standaard GRATIS thuisbezorgd in Nederland bij een minimale orderwaarde van €50,- . Voor orders met een orderwaarde beneden €50,- berekenen we € 4,50 verzendkosten. Wil je Same Day Delivery? Hiervoor gelden dezelfde tarieven. Wil je een pakket in België laten bezorgen? Dan zijn de verzendkosten € 7,50.
  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

    Verfwinkel.nl bezorgt in Nederland en België.
  • Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    Verf van Verfwinkel.nl is van professionele A-kwaliteit. Die kwaliteitsverf moet ook in de beste conditie aankomen. Je ontvangt de producten via onze partner PostNL. 
    Verfwinkel.nl verzendt de bestelling in extra stevige verpakkingen om beschadiging bij transport uit te sluiten. Zo zorgen wij ervoor dat jouw bestelling op tijd en in topconditie wordt bezorgd.
  • Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

    Als je niet thuis bent, neemt de bezorger je pakket weer mee. Je ontvangt van de bezorger een notitie in je brievenbus met de vermelding dat je het pakket bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt kunt afhalen. Het PostNL-punt bewaart jouw pakket één week. Als je je pakket niet binnen deze periode afhaalt bij het PostNL-punt, dan wordt het pakket teruggestuurd naar Verfwinkel.nl. 
  • Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar niet alle artikelen zijn geleverd. Wat moet ik doen?

    Bestaat je bestelling uit producten met verschillende maten en in verschillende gewichten, dan kan deze zijn opgesplitst in meerdere pakketten. In uitzonderlijke gevallen kan hierbij een dag verschil optreden in de bezorging. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct toegestuurd. Het resterende product wordt later kosteloos nagezonden. Voldoet een pakket niet aan je verwachtingen? We denken graag met je mee. Neem hiervoor contact op met onze VERFWINKEL.nl Klantenservice of via het contactformulier o.v.v. je ordernummer en bestelgegevens.
  • Andere vagen over je bestelling of levering?

    Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze klantenservice of met het contactformulier. Controleer na ontvangst altijd of de bestelling in orde is. Mocht er iets niet helemaal zijn zoals besteld, dan helpen we je graag verder.