Veelgestelde vragen

Bestellen bij VERFWINKEL.NL is heel eenvoudig:
1. Ga naar het artikel dat je wenst
2. Klik op toevoegen aan winkelwagen
3. Kies de optie die je wenst
4. Kies het aantal dat je wenst
5. Kies Verder winkelen of Afrekenen
Om de betaling correct uit te boeken en de bestelling zorgvuldig af te werken, hebben we je gegevens nodig:
1. Klik op Afrekenen
2. Maak een account of log in met je bestaande account
3. Selecteer de gewenste betaalmethode (voor uitleg van de betaalmethoden klik hier)
4. Betaal je bestelling volgens de instructie op je scherm

Betalen via AfterPay.
AfterPay voert voor VERFWINKEL.NL het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij VERFWINKEL.NL betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250,= als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 450,=.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Direct na je bestelling ontvang je van VERFWINKEL.NL een bevestigingsmail. Daarin staat precies wat je hebt besteld. Bij twijfel of vragen: onze afdeling klantenservice staat voor je klaar.
Ons logistieke systeem verwerkt alle orders heel snel. Een afgeronde bestelling terughalen en wijzigen is niet meer mogelijk.
Indien de bestelling nog niet verwerkt is, kan onze afdeling klantenservice je wijziging nog doorvoeren. Anders kom je in de procedure van de retourzendingen.
Indien je niet binnen één werkdag een bevestigingsmail ontvangt, controleer dan altijd eerst even je map Ongewenste post. Is daar ook geen bevestigingsmail ontvangen, log dan in om op VERFWINKEL.NL je Bestelhistorie te checken.

* Staat je bestelling wel in je Bestelhistorie neem dan contact op met onze afdeling klantenservice om te melden dat er geen bevestigingsmail is ontvangen.
* Staat je bestelling niet in je Bestelhistorie dan is je bestelling helaas niet helemaal correct afgerond: graag even opnieuw bestellen.
Bij elk artikel van VERFWINKEL.NL vind je alle uitleg. Toch meer weten? Onze afdeling Kantenservice helpt je graag verder.
Bij de artikelen van VERFWINKEL.NL vind je een invuloptie voor de gewenste kleur. Je ziet alle mogelijkheden en maakt je keuze. Ook kun je klikken op de kleurenwaaier.
Bestellen bij VERFWINKEL.NL kan uitsluitend via internet. Indien wij je kunnen helpen, bel dan even onze afdeling klantenservice.
VERFWINKEL.NL verzorgt vele bestellingen uit België? Op werkdagen voor 16.00 besteld: één of twee werkdagen later bezorgd . Het tarief voor het verzenden van pakketten naar België is € 9,75 (tm 10 kg).
VERFWINKEL.NL bezorgt in een groot deel van Europa. Heb je een speciale aanvraag, neem dan contact op met onze afdeling klantenservice.
Je kunt betalen vooraf, of na levering van de bestelling.

* Vooraf: je maakt het totaalbedrag over op onze rekening; zodra de betaling is ontvangen, versturen wij de bestelling.
* Achteraf via Afterpay
VERFWINKEL.NL werkt samen met de bekende betaalsystemen:

- Ideal
- Mastercard
- Visa
- Bancontact / Mister Cash
- Paypal
- Sepa
- Afterpay
Onze afdeling klantenservice geeft je graag nadere info over betalen vanuit buitenland.
Indien je na betalen geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt dit nakijken in je eigen internetbetaalomgeving. Bij twijfel kun je natuurlijk ook even contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
Bij elke Ideal-betaling is het van belang om het betaalproces van de bank volledig te doorlopen. Na de laatste stap in de bankomgeving keer je automatisch terug naar de site van VERFWINKEL.NL. Indien de laatste stap wordt overgeslagen of indien het laatste scherm wordt weggeklikt, dan kan er een vertraging optreden. Soms komt de betaling dan te laat binnen of helemaal niet binnen, waardoor de betaling niet of later wordt bevestigd en de bestelling niet of later door ons kan worden verwerkt.
Pakketten boven € 50,00 worden GRATIS thuisbezorgd. Voor bestellingen onder € 50,00 betaal je € 6,50 verzendkosten.
Ja. Bij het bestellen via de website kun je aangeven op welk adres de de artikelen geleverd wilt hebben. Bijvoorbeeld als afleveradres het adres van je werk.
Onze koerierservice bezorgt bestellingen van maandag tot en met zaterdag volgens vaste afleverroutes. De bestelling kan daarom niet op afspraak worden bezorgd.
Nee, onze koerierservice bezorgt bestellingen van maandag tot en met zaterdag volgens vaste afleverroutes van ’s ochtends 9.00 tot ’s avonds 21.00 uur (op drukke dagen tot 21.30 uur).
Ja, VERFWINKEL.NL levert ook op zaterdag.
Indien er niemand kan aannemen, neemt onze bezorgservice het pakket weer mee en kun je via een brief die je in de brievenbus ontvangt, contact opnemen met de vervoerder voor het maken van een nieuwe afspraak.
VERFWINKEL.NL bezorgt van maandag tot en met zaterdag. Voorradige artikelen heb je in de regel binnen 1 werkdag in huis. Bestel je op vrijdag na 16.00 uur, op zaterdag of zondag? Dan heb je de bestelling op maandag of dinsdag in huis. Voor artikelen waar een langere levertijd vermeld staat dien je de vermelde levertijd aan te houden.
Indien de bestelling bestaat uit artikelen met verschillende maten en gewichten, dan kan die zijn opgesplitst is in meerdere pakketten. Door omstandigheden kan het gebeuren dat er een dag verschil optreedt bij het bezorgen. Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct naar je toegestuurd. Het resterende pakket wordt later kosteloos nagezonden.

Ben je van mening dat er iets is misgegaan? Meld het dan aan onze klantenservice of via het contactformulier.o.v.v. ordernummer en bestelgegevens.
Nee. Indien wij iets moeten naleveren, betaal je daarvoor nooit verzendkosten.

 

Meer informatie?
Staat jouw vraag er niet bij of is bovenstaande informatie onvoldoende? Stel de vraag dan aan onze klantenservice of met het contactformulier.