Let op: Het is erg druk. Daardoor kan de bezorging van je pakket en een reactie van onze klantenservice langer duren dan je van ons gewend bent.
Excuses daarvoor. Wij doen er alles aan om je bestelling z.s.m. te leveren.

  • Particulier
  • Zakelijk
menu
0

Advies

Veelgestelde vragen omtrent Corona

Verfwinkel.nl volgt de RIVM-richtlijnen en neemt samen met onze vervoerders hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. De bezorgers weten wat ze moeten doen om gezond te blijven en zo hygiënisch mogelijk te werken. De bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact. Ook zullen de bezorgers, na akkoord van jou, zelf tekenen voor ontvangst.
Ja, Verfwinkel.nl doet er samen met hun vervoerders alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Naast dat het bij Verfwinkel.nl erg druk is merken we ook dat het bij de vervoerders ontzettend druk is en er helaas vertraging kan ontstaan. 
Op de klantenservice van Verfwinkel.nl komen momenteel veel vragen binnen. Hierdoor reageren we iets langzamer dan je van ons gewend bent. Ook ontvangen we veel telefoontjes en kan het voorkomen dat je ons niet meteen aan de lijn krijgt. Bij verfwinkel.nl doen we elke dag - en juist in deze tijd - ons uiterste best om jouw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. We vragen hiervoor je begrip.
- Vragen over de status van je order: Stel je vraag door een mail te sturen o.v.v. uw ordernummer naar: orders@verfwinkel.nl
- Overige vragen kunnen gesteld worden door een mail te sturen naar: klantenservice@verfwinkel.nl
- Wil je telefonisch met ons in contact komen en krijg je ons niet meteen aan de lijn. Probeer het op een later moment dan nog een keer of gebruik het bel-mij-terug-formulier zodat verfwinkel.nl contact met je op kunnen nemen.
Ja, de bezorgers van onze vervoerders houden afstand bij het afleveren of zetten bestellingen bij je voordeur om fysiek contact te vermijden.Ook zullen de bezorgers, na akkoord van jou, zelf tekenen voor ontvangst.
De kans op besmetting via post of pakket is heel klein, maar het kan nooit kwaad om je handen een keer extra te wassen na het in ontvangst nemen van pakketten.
Indien de bestelling bestaat uit artikelen met verschillende maten en gewichten, dan kan je order zijn opgesplitst in meerdere pakketten. Door omstandigheden kan het gebeuren dat er een dag verschil optreedt bij het bezorgen.
Het kan ook zijn dat een artikel niet direct leverbaar is. De artikelen die wel leverbaar zijn, worden dan direct naar je toegestuurd. Het resterende pakket wordt later kosteloos nagezonden.

Ben je van mening dat er iets is misgegaan? Meld het dan aan onze klantenservice of via het contactformulier.o.v.v. ordernummer en bestelgegevens.
Momenteel is i.v.m. het Corona-virus onze afhaalbalie in Helmond gesloten. Daarom is afhalen tijdelijk niet mogelijk.
Zodra je bestelling verzonden is en bij de vervoerder in het sorteerproces zit, ontvang je van de vervoerder een track & trace code om het pakket te volgen.hou er a.u.b. rekening mee dat deze code soms in de SPAM-inbox binnenkomt. 
De webshop werkt niet goed op Internet Explorer. Open de webshop met bijvoorbeeld Google Chrome, Firefox of via je telefoon.

Kijk voor overige vragen en antwoorden bij onze veelgestelde vragen.

Top